Pages

Wednesday, April 4, 2012

Hidangan Hari Ini

Makan tengahari nak buat apa yer! Aisy Yusrina dah merengek kelaparan. Apa ada dalam peti sejuk tu? Hmm.. Nasi Putih semalam ada lagi. Perangat jer la. Dalam peti ais ni ada ikan keluarkan jer dulu. nanti fikir. Apa kata, aku wat singgang ikan, lagipun tengok my princess makan rumah tok dia ari tu bukan main lagi berselera. Boleh juga goreng ni. Buat dua-dua lah. Ha, kalau dah buat singgang tak sah tak letak bendi sedap gak ni.. Tambah lagi ada sambal belacan. Yess!! menjadi lauk aku hari ni yummy. Ahaks!

Nasi Putih

Singgang Ikan

Ikan Goreng

Sambal Belacan

Wow hidangan tengahari yang cukup masyuk. Hehe sampai aku kekenyangan tahap gabang ni =) Si kecik plak tak bangun lagi, sedap lah aku duk meratah sorang-sorang. Nampak gaya my hubby tak perlu susah-susah belikan aku makan malam ni. Hope dia belikan untuk dia jer! Nak call dia tak ada kredit plak. Hmm! Tak apalah kalau dia belikan juga boleh buat sahur esok. Insya-Allah. Lagipun suamiku sorang tu lain sikit, dia bukan makan singgang ni. Rugi tul ekeke..

No comments:

Post a Comment